.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انجام اولین پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان
اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند.

اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند.
وي تصريح كرد: سال‌هاي گذشته حجاج گلستاني از فرودگاه ساري عازم عربستان مي‌شدند كه برابر آمار سالانه حدود 100هزار نفر از حجاج و همراهان آنها به رغم خطرات جاده‌اي مجبور به طي مسافت گرگان - ساري بودند.
استاندار گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوي دولت نهم در اين استان، از آغاز به كار تالار بورس استان و افتتاح ميدان سواركاري شهرستان آق قلا در چند روز آينده خبر داد.
شاعري از ساخت نيروگاه يك هزار مگاواتي علي‌آباد كتول به عنوان يكي از مصوبات هيات دولت در سفر به استان گلستان نام برد و گفت: عمليات اجرايي اين نيروگاه تا پايان امسال آغاز مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر زمين مناسب براي ساخت اين نيروگاه كه پيش‌بيني مي‌شود شش هزار ميليارد ريال اعتبار نياز داشته باشد، تهيه شده است.
استاندار گلستان با اشاره به افزايش درآمد استان افزود: صادرات استان نيز در اين مدت 18 درصد رشد داشته است.
وي از ديگر اقدامات دولت در اين مدت، شروع به كار عمليات اجرايي طرح بزرگ پتروشيمي گلستان را نام برد كه پنج هزار شغل مستقيم و غيرمستقيم ايجاد مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.